Articole

Memogink - 10 pași simpli pentru o memorie mai bună!

10 februarie 2014 15:12:43

Memoria este procesul foarte complex prin care reproducem informații pe care le-am învățat sau trăit anterior. Oamenii de știință clasifică memoria în memorie de scurtă durată, de exemplu memorarea unui număr de telefon până la formarea lui, și memorie de lungă durată, care conține amintiri, experiențe etc.

În prezent stresul a început să ne acapareze pe tot mai mulți dintre noi, iar efectele sale asupra memoriei sunt destul de vizibile: uitarea servietei în mașină, a cheilor pe masă etc.

În prezent stresul a început să ne acapareze pe tot mai mulți dintre noi, iar efectele sale asupra memoriei sunt destul de vizibile: uitarea servietei în mașină, a cheilor pe masă etc. Adesea te acuzi, îți faci reproșuri, spunând că ești de vină. Sau poate că nu…

Uitarea este un proces normal, însă în momentul în care lucruri importante de altfel, se șterg pur și simplu din mintea noastră ori mai grav, uităm lucruri esențiale, fără de care nu ne-am putea descurca zi de zi, este un semn de alarmă.

Așa că dacă aveți probleme cu memoria, aruncați o privire și asupra beneficiilor ginkgo bilobei – componenta de bază a produsului natural MEMOGINK.

MEMOGINK – remediu cu multe beneficii

Deține peste 40 de substanțe active. Însă cele mai importante dintre ele sunt antioxidanții (flavonoizi și terpenoizi) care joacă un rol important pentru metabolism, neutralizând radicalii liberi și întărind sistemul imunitar.

Dacă ai probleme cu memoria, vezi ce beneficii îți aduce Ginkgo biloba (plantă medicinală) – componenta de bază a produsului natural MEMOGINK.

Preparatele cu conținut de Ginkgo biloba nu numai că stimulează memoria, dar cresc și viteza de reacție, inclusiv oferă claritate mentală.

În medicina tradițională această plantă este folosită pentru a trata tulburările circulatorii și pentru a spori memoria. Astfel, extractul de Gingko biloba poate fi folosit pentru maladiile asociate cu scăderea fluxului de sânge din creier, în special la persoanele în vârstă.

De asemenea, îmbunătățește circulația sanguină prin dilatarea vaselor de sânge și prin reducerea “lipirii” trombocitelor, reducând riscul formării trombilor. Medicamentele cu conținut de Gingko biloba sunt printre cele mai bine vândute medicamente pe baza de plante disponibile astăzi în toată lumea.

 

Cum te ajută MEMOGINK?

Menține constant cantitatea de oxigen, care trebuie să ajungă la creier pentru a asigura o bună funcționare. Memoria este un proces psihic, dar asemenea oricărui lucru care se petrece în creierul nostru, are o componentă organică, adică este bazată pe conexiunile dintre celulele nervoase (neuroni), care realizează adevărate rețele neuronale ce comunică între ele cu ajutorul unor substanțe numite neurotransmițători.

Pentru o memorie mai bună este nevoie de:

1. Oxigen-este foarte important pentru metabolismul neuronilor și pentru producerea de neurotransmițători. Secția de Psihologie a Universității Northumbria din Marea Britanie a efectuat un studiu care a demonstrat îmbunătățirea considerabilă a memoriei de scurtă durată în prezența unui nivel crescut de oxigen, iar pentru cazuri grave de pierdere a memoriei există posibilitatea unei terapii cu oxigen hiperbar (cu presiune crescută). Asigură-te așadar că îți desfășori activitatea într-un spațiu aerisit, bine oxigenat, evită zonele poluate, plimbă-te în locuri deschise cu aer curat. Menținerea cantității constante de oxigen în creier se poate realiza și cu ajutorul preparatului Memogink!

2. Glucoza este singurul “aliment” pe care neuronii îl consumă și există studii care atestă rolul glucozei în memoria de lungă durată. Este important să existe un nivel optim al glucozei în sânge. Ideea ca un nivel ridicat al glucozei înseamnă o memorie mai buna este falsă, o glicemie constant peste limita normală poate exprima un diabet zaharat. De aceea este important să ne măsurăm glicemia cel puțin o dată pe an.

3. Fier- se știe că fierul este un mineral foarte important pentru o memorie bună. El are un rol deosebit deoarece ajută la transportarea oxigenului la nivelul celulelor, iar neuronul este foarte sensibil la fluctuațiile nivelului de oxigen. Carența de fier se asociază cu problemele de memorie și de învățare, nu doar în cazul unei anemii (lipsa severă de fier) ci și a carențelor moderate. Femeile sunt oarecum predispuse unor carențe cauzată de sângerările menstruale. Pentru a preveni lipsa fierului consumă legume verzi cum ar fi: spanacul, rădăcinoase, fasole, nuci, produse cerealiere fortifiate, dar și carne, în special, roșie.

4. Potasiul facilitează absorbția lecitinelor, substanțe deosebit de importante în procesele psihice. Surse de potasiu sunt: peștele, carnea de pui, fructe precum bananele, caisele, prunele uscate și legume ca roșii, cartofi.

5. Vitaminele intervin în producerea de neurotransmițători, iar unele dintre ele sunt antioxidanți cu rol de protecție celulară. O memorie bună presupune un aport optim de vitamine pe care le poți asigura consumând legume verzi, fructe, cereale.

Memoria trebuie susținută și prin alte procese psihice:

6. Atenția. Ca să-ți amintești ceva, trebuie să fi învățat acel lucru, iar pentru a învăța e nevoie de atenție. Se crede că e nevoie de 8 secunde de concentrare asupra unei informații pentru a fi procesată și integrată în centrul memoriei.

7. Exerciții de memorie. Așa cum exercițiile fizice îți mențin corpul în formă, la fel și memoria trebuie “antrenată” pentru a obține performanțele pe care ți le dorești. Organizează-ți informația, fă conexiuni, repetă, concentrează-te pe înțelegerea ideii de baza decât pe memorizarea detaliilor.

8. Evitarea stresului. O minte clară, relaxată este mult mai eficace când vine vorba de memorie. Fă plimbări dese, menține o atitudine pozitivă, adoptă un stil de viață mai puțin stresant. Meditația poate ajuta diminuând stresul și îmbunătățind remarcabil memoria.

9. Somnul influențeză mai mult decât ai putea crede activitatea psihică. Opt ore de somn, fără tulburări, îmbunătățesc memoria și funcțiile acesteia, lucru demonstrat de studii relevante efectuate în Germania și USA.

10. Motivația. Un feedback mental pozitiv aduce rezultate uimitoare. Spune că poți să înveți și că trebuie să-ți reamintești și vei putea învăța și-ți vei aminti.

 

Respectând niște reguli simple și cu puțin exercițiu, am putea îmbunătăți ceea ce deținem deja, iar data viitoare când nu-ți vei găsi cheile de la mașină, ți-ai putea aminti mai ușor că le-ai lăsat pe frigider.

MEMOGINK – PENTRU MEMORIE!

[ sus ]