Marketing

Inovație, Creativitate, Flexibilitate

Creșterea concurenței pe piața farmaceutică între produsele oferite de către producătorii de medicamente, fluctuațiile permanente din mediul de afaceri, apariția de produse noi pe piață impun necesitatea adaptării permanente a companiei la noile provocări apărute. ÎCS Eurofarmaco S.A. prin activitatea sa orientată către satisfacerea cerințelor pacienților cu medicamente de calitate la prețuri accesibile dorește ca prin acțiuni de marketing creative și inovatoare sa promoveze beneficiile produselor sale.

Strategia noastră pe termen lung are la bază producția și vânzarea de medicamente generice sub denumiri comerciale proprietare, în conformitate cu standardele internaționale (GMP) aplicabile pentru industria farmaceutică. Dorim sa consolidăm și să creștem imaginea de producător de medicamente respectat, puternic și de încredere atăt pe plan local căt și internațional.

Obiectivele departamentului marketing sunt :

  • Extinderea gamei de produse Eurofarmaco
  • Promovarea noțiunii de prevenție prin utilizarea gamei de suplimente naturale Eurofarmaco
  • Activități de promovare ce vizează medicii și farmaciștii
  • Extinderea pe piețele internaționale
  • Consolidarea relațiilor cu distribuitorii
  • Asigurarea unei comunicări prompte și deschise în relația cu pacienții și clienții

În vederea atingerii obiectivului nostru de bază, asigurarea accesibilității medicamentelor și suplimentelor alimentare, un rol important în activitatea noastră îi revine procesului de aprovizionare a Instituțiilor Medico-Sanitare Publice prin participarea la licitații naționale.

[ sus ]